Benvenuti à u nostru situ web.

Cumu sceglie è mantene a cerniera

Cumu sceglite una cerniera: 1. Vede I cerniere sò visualmente difficiuli di distingue trà e cerniere d'alta qualità è di qualità bassa.A sola diferenza hè di osservà u so grossu.I cerniere inferiori sò generalmente saldati da fogli di ferru sottili è anu poca elasticità.L'usu à longu andà perderà a so elasticità, u risultatu in a porta di l'armadiu ùn si chjude strettamente, chì hà un grande impattu nantu à a funzione.A bella cerniera hè stampata è formata di lega, cù toccu forte è apparenza liscia.A causa di u revestimentu esterno grossu, hè fermu è fermu, ùn hè micca faciule d'arrugginiu, è hà una forte capacità portante.2. Pull I pros è cuns di differente cerniere hannu tocchi differente.

A cerniera d'alta qualità hà una forza gentile quandu apre a porta di l'armadiu, è rimbalza automaticamente quandu hè chjusa à 15 gradi, è a forza di rebote hè assai simmetrica.I cerniere inferiori anu una corta vita di serviziu è sò faciuli di cadere, cum'è e porte di l'armadiu è l'armarii di u muru chì cascanu per via di una scarsa qualità di cerniere.3. Pruvate Se i viti di cerniere ùn sò micca boni, ci saranu errori constanti in usu, cum'è u sliding di a vite di cuda, chì farà a porta di l'armadiu è l'armadiu liberu.In generale, avete bisognu di determinà s'ellu a viti resisterà à a prova.Pudete piglià un cacciavite è pruvate a viti di regulazione di a cerniera è a vite di stringhje nantu à a cuda di a cerniera per vede s'ellu scorre facilmente.S'ellu hè faciule, fate attenzione.Vede s'ellu u filu di u vitu hè chjaru.In generale, u poviru travagliu di viti è i materiali sò poveri, è i filamenti sò messy.

Cumu mantene e cerniere: 1. Mantene a secca per impedisce chì e cerniere di l'armadiu sò esposte à l'aria umita è fridda.2. Aghjunghjite regularmente grassu per mantenimentu ogni pochi mesi per assicurà u flussu lisu di i rulli.3. Asciugà cù un pappu molle, hè strettamente pruibitu d'utilizà detergenti chimichi o liquidi acidi.Se truvate spots neri nantu à a superficia, pudete scrub cù una piccula quantità di gasoline.4. Impedisce i cardini è u salinu.zuccheru.da u cuntattu cù a salsa di soia è altri condimenti, pulisce immediatamente dopu avè toccu.5. Quandu a cerniera hè solta o u fogliu di a porta hè irregulare, deve esse strettu o aghjustatu immediatamente.6. Quandu apre è chjude a porta di l'armadiu, hè megliu per evitari l'applicazioni eccessive per impediscenu a cerniera da esse viulente impattu è dannu u stratu di l'electroplating.7. Hè megliu ùn lascià a porta di l'armadiu aperta per un bellu pezzu.


Tempu di post: Jul-22-2022